Er zullen meters zijn met verschillende serienummers (U10xxxxxxxx of U11xxxxxxxx) die een verschillende E3-foutmelding hebben en een nieuwe E5-foutmelding.
Serienummer: met U10xxxxxxxx
De mogelijkheid bestaat, dat uw bloedglucosewaarde zeer laag is.
Als uw fysieke toestand in overeenstemming is met die bij een zeer lage bloedglucosewaarde, dient u de desbetreffende aanwijzingen van uw arts direct op te volgen. Herhaal hierna de meting.
Er is een fout opgetreden aan de meter. Neem contact op met de afdeling Customer Service van de lokale vertegenwoordiging van Roche als de foutmelding na het aanzetten van de meter opnieuw verschijnt.
De voornaamste reden van een foutmelding op de meter met serienummer U10xxxxxxxx is het fout aanbrengen van bloed.
Serienummer: met U11xxxxxxxx
De mogelijkheid bestaat, dat uw bloedglucosewaarde zeer laag is.
Als uw fysieke toestand in overeenstemming is met die bij een zeer lage bloedglucosewaarde, dient u de desbetreffende aanwijzingen van uw arts direct op te volgen. Herhaal hierna de meting. Er is een fout aan de meter opgetreden of de meter is defect.
Neem contact op met de Accu-Chek Service via 0800 93 626, als de foutmelding na het aanzetten van de meter opnieuw verschijnt. De meter zou defect kunnen zijn.